I RackPeople har vi fundet en stærk samarbejdspartner
RackPeople skaber stor værdi for os i hverdagen
“Som HiT-kunde hos RackPeople, oplever vi stor værdi i hverdagen. Når en ny medarbejder starter, håndterer de al teknisk onboarding og vi slipper for at skulle bekymre os om hardwareindkøb, udrulning af programmer, sikkerhedsjusteringer og opsætning af mobiler. Det hele er aftalt på forhånd og det fungerer problemfrit, når RackPeople står for vores on- og offboarding. Det er både nemt og hurtigt at bestille en ny bruger, og det virker – hver gang, med en høj grad af professionalisme.” udtaler Frank Højgaard, CEO for Readynez.
Nærværende support med høj serviceniveau og i øjenhøjde
“Det er vigtigt for os at få hurtig hjælp, når der opstår IT-udfordringer”, fortsætter Frank.
“RackPeople’s support er en stor fordel for os. Vi kommer hurtigt igennem på telefonen, får en supporter tilsluttet vores PC, og før vi ved af det, er problemet løst, så vi kan komme videre i vores hverdag.”
RackPeople er ikke blot en leverandør – de er en samarbejdspartner
“Vores samarbejde med RackPeople går mange år tilbage, og det fungerer virkelig godt for os”, tilføjer Frank. “Vi kan altid ringe for at få råd og vejledning, og de reagerer lynhurtigt på vores henvendelser. I RackPeople har vi fundet en stærk samarbejdspartner, og det er utroligt vigtigt for os.”