Få quick fixet jeres hjemmearbejdspladser
Vi gi’r opstarten og den første bruger!
Lige nu er der rigtig mange af jeres medarbejdere, der skal arbejde hjemmefra – hvis ikke alle.
Hjemmearbejde handler om mere end online-møder på Skype eller Teams. Alle er over en bred kam ved at opdage, hvor kæmpestore krav hjemmearbejde stiller til det samlede it-setup, hvis alle skal kunne arbejde lige så effektivt hjemme som på kontoret.
Men er jeres it-setup klar til presset? Og er jeres medarbejdere klar, eller sidder de hver især hjemme og kæmper en indædt kamp med at få deres hjemmearbejdsplads til at fungere?
Og hvordan ser din hverdag ud lige nu, hvor du sidder i midten af det hele og er on the spot i forhold til at få jeres it til at spille maks?
Lad os sørge for, at jeres medarbejdere kører på fuld kraft hjemme!
Vi kan være din forlængede arm lige nu! Til en start gi’r vi den første time gratis, hvor vi sammen danner et overblik over rigets tilstand og så ta’r vi en online-session med den første bruger, til vedkommende er helt på plads.
Herefter ringer vi jeres medarbejdere igennem én efter én og hører, om deres hjemmearbejdsplads er så god, at de kan passe deres arbejde, som om de sad på deres normale plads.
Det er tit simple problemer som fx manglende viden om brug af kommunikationsværktøj, ekko på lyd, hakkende forbindelse eller bøvl med skærmdeling, som er showstopper – dem løser vi sammen med medarbejderen med det samme.
Vores allervigtigste opgave er at sikre, at alle medarbejdere har en fornuftig hjemmearbejdsplads kørende, når vi har talt med dem.
Når alle er glade, får du et overblik og en plan!
Når vi har fået alt op og køre ude hos jeres medarbejdere, får du en samlet tilbagemelding fra os, hvor du kan se:
- De problemer vi allerede har løst, da vi talte med medarbejderen
- De mere langhårede problemer, vi er stødt på hos medarbejderen – noteret og grupperet, så du får et overblik over, hvad it-afdelingen skal kaste sig over, for at optimere jeres remote setup (fx problemer relateret til hardware, netværk, applikationer)
Vi vurderer og prioriterer problemstillingerne, og giver dig anbefalinger og en plan for, hvordan resten af jeres hjemmearbejdspladser kommer til at fungere så godt, at jeres medarbejdere kan arbejde videre, som om de sad på kontoret.
Vi gi’r opstarten og den første bruger. Herefter er pris pr. bruger 200 kr.
Vil du ha’ et remote quick fix – eller bare høre mere om det – så ring på vores hovednummer 7070 1111 eller send en mail på salg@rackpeople.dk.
Eksempler på, hvad vi hjælper brugerne med under et Remote Quick Fix:
- Intro og tips & tricks til remote kommunikation – fx ”how-to” onlinemøder, skærmdeling, invitationer osv.
- Afhjælpning af lyd og videoproblemer
- Hvordan finder man rundt i adgange og optimerer netværkskvalitet?
- Sikkerhedsbriefing i form af en kort snak med brugeren om, hvad man skal være særligt opmærksom på, for krisen vil helt sikkert blive udnyttet af IT kriminelle!
- Hardware-gennemgang – virker alt udstyr efter hensigten?
Og så sørger vi for, at alle medarbejdere får udleveret pædagogiske guides til de mest almindelige hjemmekontoropgaver 🙂