Infoboard til call center eller kundeservicecenter giver overblik og styring

I et travlt telefonmiljø med mange opkald, køer og svargrupper kan det være svært at bevare det store overblik for den enkelte bruger eller teamleder.

Med Infoboard kan nøgleinformationer fra Skype For Business vises på en storskærm, og den enkelte bruger kan let holde sig ajour med situationen. Brugsscenarier kan fx være monitorering af en eller flere telefonkøer, eller at man får præsenteret navn og kontaktoplysninger på vedkommende som ringer ind.

Målinger og KPI-styring i callcenter giver bedre service og skaber en bedre forretning

Infoboard til Skype for Business kan sættes op til at vise præcis den information, der er afgørende for din forretning.

Sammen med jer sætter vi løsningen op til at måle og rapportere på de faktorer, som ligger til grund for jeres KPI’er – fx hvad er ventetiden, får vi svaret vores kunder inden for den ønskede responstid, går vi glip af opkald, der ikke kommer igennem?

Infoboardet tilgås via en URL og afvikles typisk på en storskærm, fx i callcenteret. Det er en webbaseret applikation, og kræver ingen installation på den enkeltes pc.

Fordele ved Infoboard til Skype for Business

  • Forbedret overblik
  • Mulighed for at vælge imellem forskellig opsætning
  • Få vist status på agenter
  • Real-time telefoni-statistik

Vil du have flere informationer?

Hent vores onepager om Infoboard her